Dans och diciplin

Ciao people :)

Idag höll jag i idrottslektionen i skolan och lärde klassen att dansa street. Awesome på hög nivå :D Det var riktigt kul faktiskt, kände mig alldeles duktig haha. Gick nog nästan bättre där än vad det någonsin gjort på danskurserna på kvällen... Nästan....
Verkade vara uppskattat i alla fall, och det är ju det viktigaste trots allt.

Slutade tidigt gjorde jag också dessutom, och nu sitter jag och dränker mig själv i en massa musik. Ska nog spela lite piano också snart tror jag. Det var säkert en vecka sen sist nu.

Anyway! Det blir en extravisning för forumteatern, och det tycker vi om! Var en riktig jäkla energikick när vi spelade upp den igår för musik och dansettor. För mig som var den största förtryckaren i pjäsen så blev det många utmaningar, då alla inhoppare klev rakt på mig. Men det var inget annat än kul att testa sina gränser och improvisera bäst jag orkade :D

Har inlett en nyttighets-period nu också för övrigt då jag tränar extra mycket på egen hand om kvällarna och försöker kämpa på med att hålla mig ifrån sötsaker. Går sådär, men jag gör så gott jag kan. Hård diciplin som gäller!

Gotta go now, ha det bäst och ta hand om er!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0