Bling bling!

Godeftermiddag!


Idag är det fredagsmyyys :D
För alla som inte visste...

Har precis varit iväg och bytt min läkarpiercing i naveln mot en ny, glittrig discokula haha. Assnyggt blev det i alla fall, och hon tyckte att jag hade varit jätteduktig, för den hade läkt ovanligt bra sa hon. Wuhu!
Därefter hjälpte jag till hos veterinären och ögonlyste några hundar, och nu sitter jag här en snabbis innan jag ska byta om och dra bort till fästmannen. Kalas på G minsann, trots att han inte fyller år förrän på måndag.. Har awesome presenter som jag får presentera sen 8)

Annars mår jag bra, är pigg och glad och fortsätter söka ständig estetisk inspiration. Händer mycket sånt just nu känner jag, och det gillar vi starkt! Finns inget som gör mig gladare <3

Aja, vi hörs mer senare i helgen, ha det gött allihopa och ta hand om er!
/ Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0