Sing, sing, sing....!

Hej!

Jag laddar upp alla bilder från sportlovet senare och mina kreativa perioder, för just nu är Josse på besök och ska sova över.

Dock tänker jag bjuda på dagens kreativitet där jag har sjungit och spelat en massa piano. Här får ni för första gången höra mig sjunga på bloggen! :O
Framför låten "Here (In Your Arms" av Hellogoodbye. En av mina favoriter från en viss sommar och får mig genast att tänka på Elina. Fuckade vår vänskap rätt rejält ett tag, och mår galet dåligt för det. Försöker lappa ihop det så gott det går nu och hoppas på det bästa. Så den är faktiskt till henne.

Enjoy!



/ Anna
Original Video - More videos at TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0