Lördagsmys för mig själv

Godmorgon!

Igår pussade jag min fästman hejdå då han drar till Österrike nu i en vecka över sportlovet. Måste med andra ord sysselsätta mig bigtime för att inte sakna ihjäl mig medan han är borta. (Men jag har ju klarat två veckor, nätt och jämnt, så det borde väl gå.)

Är i alla fall hemma hos mamma nu, och de är på årsmöte med Jack Russell-klubben, så det blir till att passa hundar idag. Ska bara allmänt ta hand om mig själv, titta på film och smörja in mig med alla mammas krämer... Underbart!
Kanske bakar något också inför Melodifestivalen ikväll.

Förresten så gick sista föreställningen med barnteatern super, och det är himla sorgligt att allt är över nu. Har jobbat med det så himla länge och så har vi fyra föreställningar över en vecka och så är det slut. Men men! Det tyder på att vi får börja med något nytt och spännande i alla fall. Kan vara rätt skönt att känna att man kommer vidare. :)

Jag ska fota så mycket jag kan i helgen så får jag lägga upp det så fort jag kommer till pappa, för såklart har jag glömt USB-sladden.

Tills nästa gång får ni ha det bäst och ta hand om er själva, för ni är faktiskt allt ni har!
Kram,
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0