Lördagsmusik

Godmorgon!

Hoppas alla har haft en skön vecka :)
Själv vaknade jag bredvid min fästman idag, och det finns sannerligen ingen bättre start på en välförtjänt helg.
Dagen består av en liten tripp till Väla för att försöka byta ut mina EMD-biljetter och sen köpa tandborste och annat nödvändigt man kan tänkas ha hos sin fästman de gånger man sover över här.

Grejen med biljetterna var att jag i födelsedagspresent förra året hade fått de för att kunna se EMD i Malmö i november, men sen blev ju turnén framflyttad till våren av olika anledningar, och då la de även till Helsingborg som stopp på deras turné, och det är ju betydligt smidigare för mig att gå och se de här än i Malmö.
Så vi får se hur det går med det.

Annars sitter jag och lyssnar på one tree hill-musik as usual, haha. Från förra avsnittet av säsong 8 som jag för övrigt kollar online eftersom Sverige är galet efter, så steg i alla fall Alex Dupre aka Jana Kramer fram och visade oss alla att hon inte bara har en otrolig skådespelar-talang utan även gör riktigt skön musik. Hm, fattades bara. Hon börjar sparka ut Mia helt från serien känns det som. Men men! Den är helt klart värd att lyssnas på.



Slänger in en video från Kate Voegele AKA Mia Catalano också.



Vem tycker ni är bäst? :)

Kram!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0