Kreativitetslov!

Godkväll kära läsare!


Idag kom jag på en helt underbar idé!
(Eller igår blir det väl snarare nu.)

Eftersom jag är så otroligt osportslig av mig, och jag ändå inte har något att göra denna vecka när alla andra är iväg och åker skidor, så tänker jag ha ett "kreativitetslov" istället för sportlov! Sounds fun, huh? :D
Det går med andra ord ut på att jag under denna veckan kommer ägna mig åt en kreativ sak per dag.
Idag har jag till exempel suttit och försökt rita Edward Cullen och Bella Swan från Twilight (hur det sen gick är en annan sak...) och imorgon (idag) hade jag tänkt prova på massa roliga maskerad-sminkningar. Så vad tycks? Visst låter det spännande?

Ni får alla bilder så fort jag kommer hem till min pappa och kan lägga över dem.
Sätter lite spänning på bloggen liksom. Kan behövas känner jag...

Nu ska jag i alla fall sova, så ciao ciao!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0