Internet strejkar

Hej alla glada och goa!

Internet strejkar där hemma, så därför har jag inte haft minsta tid att blogga på hela veckan. Får passa på när jag är i skolan.
Idag har jag, Albin och Andrea varit och köpt färg minsann till vårt Narnia-skåp till barnteatern vi sätter upp.. 300 spänn för en liter färg. Läraren blev inte alltför glad, men vad ska vi göra? Både vaktmästare och slöjdsalen vägrade ju ge oss någon färg.

För övrigt såg jag one tree hill nyligen, avsnitt 13 säsong 8 och Brooke och Julians bröllop. <3 Gud, jag blir så sentimental och bölig av mig så fort jag kommer i kontakt med bröllop... Det finaste som finns, och det är verkligen på tiden att Brooke får gifta sig.
Och Nathan och Haley kommer få en flicka! :D Gulligt gulligt :) Har spekulerat lite kring vad hon kan heta... Haley har ju inte direkt fler namn att hämta ifrån. Om inte från hennes mamma som gick bort nyligen. James och Lydia Scott. Kan bli gulligt :)

Har också funderat på vad Julian och Brookes bebis kommer att heta, (let's face it, alla vet att Brooke kommer få sin bebis förr eller senare på ett eller annat sett.) Om man ska gå efter traditionerna (James Lucas Scott, Sawyer Brooke Scott, där de kör på mammans flicknamn och sen bästa vän som mellannamn) borde det ju bli en pojke som isåfall heter Davis Baker. Mellannamn går att spekulera kring... Den enda vän de har gemensamt sådär är väl Jamie eller Peyton?

Nåja, nu börjar teatern så I gotta go.
Ha det bäst där ute!

/ Anna



Mr & Mrs Baker!
(Så fin mage Joy har fått nu! :'D Om det är något jag gillar mer än bröllop är det graviditeter och bebisar...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0