Helt förstörd efter 3 föreställningar

Goddag kära läsare!

Igår var det en stor dag, nämligen premiären av "Önskebrunnen"!
Tre föreställningar hann vi med igår, varav två stycken var under öppet hus på kvällen.
Den första däremot var helt underbar och obeskrivlig. Eftersom det hela var en barnteater hade vi bjudit in dagisbarn som var omkring 3-5 år, och lyckan, energin och nervositeten som bubblade inom en medan man hörde alla barn släppas in på scen och stampa av sig sina stövlar och overaller var helt obeskrivligt underbar!
De tyckte det var så spännande och skrattade på många ställen, och efter pjäsen fick de dessutom komma upp på scen och slänga i sin önskan i önskebrunnen precis som barnen i föreställningen hade gjort. (Varav jag var ett av de barnen) Sen fick de kolla bakom scenen och de var bara så underbart imponerade så det gav en verkligen riktigt ren och skör teaterlycka på dess högsta nivå!

Sen blev det som sagt två stycken kvällsföreställningar för nyfikna elever som funderade på att börja estetiska programmet men även för föräldrar, pojkvänner osv som ville kolla. Rasmus var såklart på plats och stöttade mig sista föreställningen :) <3

Och gud vad min hals tog stryk alltså..! Senare den kvällen fick jag inte fram ett enda ord, det var ju illa redan innan som sagt. Så därför fick jag stanna hemma idag från skolan och vila upp mig, för huvudvärken har också smugit sig på.

Just nu sitter jag och försöker flytta mina EMD-biljetter från Malmö till Helsingborg, eftersom Helsingborgsdatumet tillkom senare. Vi får se hur det går med det, jag hoppas att det funkar i alla fall.

Tills dess får ni ha det bäst!
Kramar ,
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0