Havreflarn!

Hallå ute i stugan!

Lördagsmys idag! :)
Igår var det fredagsmys med älskling och god mat och film och hej och hå hemma hos min mamma. Tyvärr blev han sjukare under natten så han fick helt enkelt åka hem i förmiddags. Tråkigt värre, känns helt konstigt att inte tillbringa helgen med Rasmus.
Men!

Istället för att hänga läpp hela dagen tog jag initiativet att prova baka havreflarn för första gången och tro mig, de blev himmelska...! Mycket bättre än vad jag hade vågat hoppas på. Lägger ut bilder på det imorgon eftersom jag inte har en kamerasladd här hos mamma.
Middagen ikväll består av fläskfilé och till efterrätt blir det mammas panacotta med centerchoklad. Ska bli spännande!

Förutom det så blir det ju såklart melodifestivalen och heja på kära Danny nu när han står där ensam för första gången.

Ha det bäst pojkar och flickor!
/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0