Cayennepeppar!

Hej folket!

Idag är jag så hes så jag vet knappt var jag ska bli av, och i vanliga fall hade jag varit helt lugn med det, för det innebär ju bland annat att man slipper snacka så mycket på lektionerna (vilket man kanske inte alltid känner för), men imorgon har vi TRE teaterföreställningar där jag måste skrika, tjoa och hålla på konstant i tjugo minuter.
Inte bra, inte bra...

Därför har jag hittills druckit tre koppar te med honung och ska nu även prova på ett "huskur"-recept jag hittade på internet där man ska ta 1/4 tesked med cayennepeppar och lösa upp i ett glas med varmt vatten för att sedan gurgla detta. Gör man det tre gånger om dagen så ska det tydligen göra underverk, så jag får väl prova och se hur det går. Jag måste i alla fall försöka rädda det till imorgon, för de stackars dagisbarnen kommer ALDRIG ta mig seriöst om jag låter så här.

Förresten är det väl på plats att säga glad alla hjärtans dag, även om jag aldrig förstått mig på dagen. Komersiellt skit bara för att affärerna ska ha en anledning att tjäna extra pengar. Älskar man någon borde det visa sig varje dag och inte bara en stackars dag om året.

Ha det bäst allihopa! Jag uppdaterar om huskuren funkar sen, haha.
Kramar,

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0