Stella is gone...

Är helt slut i kroppen och huvudet.

Precis kommit hem från att ha haft uppspel med fourmteatern, och det var antagligen det sista vi kommer göra, vilket betyder att Stella är borta för alltid...!

Kommer faktiskt sakna vissa drag hos henne lite, hon var en skön karaktär att spela på vissa sätt... Missförstå mig rätt nu, jag är inte typen som tvingar folk till våldtäkter till höger och vänster, men jag förstår delar av hennes tankegångar. Har gjort så mycket research kring henne så det känns lite synd att lämna. Men det gör det nästan alltid. Är som en ny person man precis lärt känna.

Nåväl... Fokus på nya grejer som snart ska startas upp. Hoppas det blir lika givande och roligt. Forumteatern har fört mig mycket närmre många i min klass, vilket är väldigt skönt. Gillar min klass starkt!

Nu ska jag se till att stoppa i mig lite mat och dricka något. Man blir galet törstig av att spela teater har jag kommit på.. Kanske snor lite av påskägget jag fick av Jenny också :D (Gammal lärare som kom och tittade idag. Tack!)

Ciao bitches!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0