Morgonblogg

Godmorgon!

Sitter och nördar Sims som vanligt, Linda bakar kanelbullar där nere. YUMMIE! :D

Igår var jag på hembygdsparken i Ängelholm med pappa, farmor och så småsyskonen då. Elin skulle ta det stora steget och ge bort sina nappar till kaninbebisarna! Stor flicka nu, minns när jag besökte henne på BB, det var typ förra veckan...
Trevligt var det i alla fall med lite fika i vårsolen, och alla djuren var ute för en gångs skull.

Har även hunnit shoppa lite tröjor till från H&M och även tagit mig i kragen och skaffat ett clubkort där. Har varit meningen att jag skulle gjort det för länge länge sen, för jag handlar ju liksom bara på H&M i princip.

Anyway! Veckan består av en himla massa plugg inför påsklovet, bland annat ett matteprov som jag fasar inför... Får se hur det går med det. På fredag blir det i alla fall barnkalas för min lillebror och kanske en hemlig gäst som dyker upp.... :)

Nu blev ni meganyfikna!

Gotta go, bullarna är klara.
Ciao!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0