Inte vidare

Godmorgon

Fick reda på igårkväll att jag inte gick vidare, men det var ju inte mer än väntat :P
På onsdag kväll var jag förkyld och febrig som en häst och bestämde mig för att söka som dansare istället för sång eftersom min röst var helt fucked up. Och att träna in en koreografi på två dagar när man håller på att svimma varje gång man snurrar för att man är sjuk, det är ingen hit ska ni veta...

Men men, det var inte därför jag sökte först och främst. Det var för att kunna ta del av känslan hur det är att gå på en audition, hur jag reagerar i sådana situationer och vad jag är kapabel till att göra, och nu dessutom i febrigt tillstånd. Jag kan inte säga att jag är helt nöjd med min insats, jag kunde gjort så mycket bättre, men vad ska man göra åt det nu liksom? Jag var där, och jag gjorde så gott jag kunde just då. Mer kan jag inte begära av mig haha.
Klart man är lite besviken, för det fanns ju en anledning till att jag sökte, men jag hade så jävla kul de här dagarna så att jag inte kan låta det förstöras nu bara för att äventyret tog slut. Träffade många trevliga människor som jag förhoppningsvis kommer fortsätta hålla kontakten med och jag lärde mig en hel del. Och att bara få vara i en sån miljö med så många begåvade människor, det är ett upplyft för själen verkligen. Jag har haft skitkul med andra ord :)

Så vi tackar Albin Ganovic för denna fina audition and I will be seeing you on Monday....... :) (Farligt värre...)
Haha fast nä.. Förstår honom, jag hade inte heller tagit med mig bland den högen talangfulla ungdomar som fanns xD

Hursomhelst, på måndag är det forumspel för föräldrarna så jag laddar om igen. Måste hitta något att göra under sommaren bara. Nu när dansen tar slut och teaterföreställningarna visas upp och allt liksom packas ihop inför sommaren så blir jag extremt rastlös. Har varit sån full fart framåt den senaste tiden med allt estetiskt.

Ciao ciao!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0