Dance, dance!

Hej alla glada :)

Sitter hos Rasmus och väntar på att det ska bli mat, sen drar jag iväg på dans minsann. Börjar närma sig våravslutningen nu, vilket är väldigt tråkigt tycker jag. Vill inte ha något uppehåll över sommaren :S
Får väl hitta någon sommarkurs...

Har för övrigt funderat på att börja ytterligare en kurs efter sommaren. Videodance, magdans eller nåt sånt. Videodance på danshuset lutar det väl mest mot, dels för att det är billigare hehe.. Impulse är asdyrt  har jag kommit på. Har ni några idéer annars så hosta fram? :)

Så länge bjuder jag på en finfin bild från förra våravslutningen jag hade med streetdancen. En helt annan grupp gick jag i då. Ingen förutom jag valde att fortsätta på street, haha tragiskt :P



Ha det!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0