Audition!

Today's the big day!

Hehe ska på min första audition idag ever. Blir till Cabaret Candy Club 2 som sätts upp av min käre klasskamrat Albin... Trevligt trevligt :)
Jag auditionar som dansare och ska därmed visa upp en minuts danssolo, sjunga en låt i grupper om fyra, ha koreografiprov och även teaterprov. Spännande spännande! :D

Njae jag räknar kanske inte iskallt med att komma med, men jag tänker att erfarenheten i sig av att gå på en audition kan vara riktigt häftig och bra att ha i bagaget, so that's that...

Anyway, skola nu så vi hörs väl när jag har tid igen höhö. Ligger efter en massa med historia och svenska för att jag tränat oavbruten dans två kvällar på rad... Ja, jag kom på i onsdags att jag skulle köra som dansare istället för sångare, så smart var jag. Men men, vad gör man?

Ciao bitches!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0