Audition completed

Godkväll!

Är nu totalt slutkörd efter två dagars intensivt fokus på audition för Cabaret Candy Club 2.
Och jag kan utan tvekan säga att det har varit två av de gladaste dagarna i mitt liv! Har haft så jäkla roligt varenda minut så det är inte sant! En massa trevliga, nya, inspirerande människor och en massa sång, dans och teater. Finns verkligen inget som gör mig lyckligare än det här!

Senast måndag lär jag veta om jag har gått vidare eller inte. Ska jag vara självkritisk så är jag väldigt tveksam för det fanns så otroligt bra dansare på plats. Men hoppas kan man ju såklart, och oavsett vilket så ångrar jag inte en sekund att jag sökte! Det har varit supergivande verkligen och jag kunde inte mått bättre :D



Hahaha jag fick lite nackspärr efter att ha "whipat" mitt hår en massa. Precis innan jag skulle in och köra solodansen var jag så jävla nerövs, så när jag var klar och hade snurrat, headbangat och grejat så var jag helt matt och yr i hela kroppen efter all nervositet som släppte. Plus att jag hade feber, men vad gör man inte liksom?


PosarN.... Hahahahah efterbliven säl är vad jag är. Har dock nya skor, ser ni? :D


Aja, nu ska jag gå och dö lite halvt .
Ciao ciao!
// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0